20 Şubat 2013 Çarşamba

Yeni program başladı

Pazartesi akşamı Veysel Hocamız bizim eve geldi. Birlikte Deniz'in programını gözden geçirdik. Dün de çalışmalara başladık. Öncelikli olarak taklit becerileri, ortak dikkat, al-ver, işaret etme, yönerge alma ve yerine getirme konuları üzerinde duruyoruz. İlk gün olması nedeniyle 20'şer dakikalık 3 seans yaptım. Henüz çalışma odası tam düzenlenmediği için bazı zorluklar var ama bu hafta içinde masanın gelmesiyle daha rahat çalışabileceğimizi tahmin ediyorum. Ayrıca İbo da oyunlu etkinliklerden bazılarını yaptı. Bugün Deniz'in Ortak Nokta'daki programı da değişecek. Oyun ağırlıklı bir programa geçeceğiz. Deniz'in Öncü Anaokulu'ndaki süresini uzattık. Artık hergün sabahları 2-2.5 saat Öncü'ye gidecek. Bir iki farklı zaman dilimi denedik ama en uygunu sabah gibi görünüyor. Zaten burayı öğretmenlerini ve arkadaşlarını çok seviyor. Şimdi okula yeni stajyerler geldi. Onlardan biri olan Zülfiye geçen yaz Ortak Nokta'da staj yapmış. Zülfiye, Deniz'in sınıfında olması da bizim için bir avantaj. Başta Perize Hocam olmak üzere Öncü ekibi bizi desteklemeye devam ediyor. Bu arada ben artık araba kullanmaya başladım. 1993'ten beri ehliyetim var ama bugüne kadar araba kullanmışlığım yoktu. Geçen haftadan beri Deniz'i okula ben getiriyorum. Bugün ilk kazamı yaptım. Dönerken banketin üzerini çıktım, tesadüfen oradan geçen polisler gelip beni kurtardı. Arabayı yolda bıraktı, polisler lastık patlamış dediler ve bizi Öncü'ye bıraktılar. Sonra da İbo ile babam geldiler ve lastik işi halloldu. Durumlar şimdilik böyle, bizi izlemeye devam edin, sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder