16 Ağustos 2016 Salı

Duru 5 yaşında!

Bundan beş yıl önce tatlı bir minik aldım kucağıma, adını Duru koyduk. Adı gibi kendi de duru olsun ve şu hayatta ne istediğini her zaman bilsin istedik. Ne istediğini bilmediği zamanlarda da en azından ne istemediğini bilsin dedik. İşte aynı öyle bir çocuk oldu :) Gençlik yıllarımdan beri her zaman bir kızım olsun istemişimdir. Haksız olmadığımı Duru hayatıma girince anladım. İyi ki bir kızım olmuş.
Küçük bir çocuğun büyümesine tanıklık etmek insana hayatın verebileceği en büyük güzelliklerden biri. Deniz, otizm, düğün dernek derken ailemiz hep hareket halinde. Oradan oraya sürekli koşuşturuyoruz. Bu devinim içinde Duru da hızla büyüyor. Eskiden onunla ilgili bir şeyleri kaçırma ihtimalinden çok korkuyordum ama artık kısmen de olsa rahatladım. O benim canım, en büyük yardımcım ve şahane bir çocuk. Duygulu, akıllı, yaratıcı, hassas ve çok iyi kalpli. Bunlar güzel şeyler. Seni seviyoruz Duru, iyi ki doğmuşsun iyi ki bizim kızımız olmuşsun :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder